”Hejsan!
Just nu är det väldigt många som ringer och alla svarar så snabbt det går, förlåt för det tar tid.
Problemet är relaterat till att din / er mail är inloggat med BJKXXX eller EKTXXXX konto istället för er epost adress t.ex. mittnamn@ektv.nu mittnamn@bjarenet.com . Detta behöver man byta ut i telefon eller dator, som sagt endast användarnamn behöver ändras inte lösenord.
Felet är alltså inte relaterat till lösenord utan användarnamnet.

Ser du inte mailen i iphone/ipad så är det enklast att …
Öppna Inställningar > Mail > Konton. Tryck på e-postkontot (ektv/bjk) (kolla först på kontot om det står POP eller IMAP, är det POP ska du INTE fortsätta, annars kör du enligt anvisningarna) som du vill ta bort från iPhone/iPad och tryck sedan Radera konto
Lägg sedan till konto igen och välj typ Exchange och logga in med epost och lösen (din epost) välj konfigurera automatiskt, i sista steget kan den ge ett fel, välj isf avbryt och sen ska du välja Spara så lägger den till kontot.
Sen är det klart.
Strular det så hör av er!”

Länk till Nadox Support – Mailinställningar

På denna webbplats använder vi cookies. Om du fortsätter använda webbplatsen innebär det att du accepterar att cookies används i enlighet med vår integritets- och cookiepolicy, se policy.