I juli lanserar vi på Bjäre Kraft en ny tjänst för dig som behöver hjälp i hemmet med våra TV- och bredbandstjänster. Oavsett om det handlar om installation eller felsökning, finns vår tekniker redo att hjälpa till – på plats hos dig.

Vad kan vi hjälpa till med?

Tjänsten gäller utrustning och tjänster som du har fått eller köpt från oss. Här är några exempel på vad vi kan hjälpa dig med:

Felsökning och test

• Kontrollera och testa fiberbox, router, digitalbox eller TV-signal
• Mäta Wi-Fi-täckning i hemmet
• Utföra kanalsökning eller felsöka TV-tjänst
• Mäta nätverkskablar eller kontrollera ethernet-anslutningar

Installation

• Installera och koppla in router, digitalbox, mesh-noder eller Power Hub till elmätaren
• Märka upp kablar och kontakter för tydlighet
• Hjälpa till med enklare kabeldragning eller Wi-Fi-lösningar utomhus (bedöms på plats)

Vår tekniker gör alltid en bedömning på plats för att se vad som är möjligt att genomföra.

Pris

• 998 kr/timme inkl. moms
• Efter RUT-avdrag: 499 kr/timme
• Minsta debitering är 1 timme

Vi vill göra det enkelt för dig att få tekniken att fungera – utan krångel.

För att beställa tjänsten vänligen kontakta kundservice på telefon
0431-44 99 00, e-post kundservice@bjarekraft.se eller direkt i vår chatt.

På denna webbplats använder vi cookies. Om du fortsätter använda webbplatsen innebär det att du accepterar att cookies används i enlighet med vår integritets- och cookiepolicy, se policy.